Dyrektor Szkoły Podstawowej w Mojuszu ogłasza nabór uzupełniający do Punktu przedszkolnego dzieci urodzonych w latach 2015, 2016, 2017 na rok szkolny 2020/2021. Wniosek rekrutacyjny można pobrać ze strony internetowej www.spmojusz.pl.
Wnioski prosimy składać w dniach od 1 czerwca (poniedziałek) do 5 czerwca 2020 r. (piątek) drogą elektroniczną na adres @ szkoły: mojusz0@poczta.onet.pl . Wraz ze wnioskiem proszę o składanie zaświadczeń i oświadczeń wymienionych w kryteriach przyjęcia do przedszkola.
Ogłoszenie wyników rekrutacji nastąpi na stronie internetowej szkoły oraz na tablicy ogłoszeń w dniu 8 czerwca 2020 r. (po posiedzeniu komisji rekrutacyjnej).
Dyrektor szkoły
Danuta Pioch
Dyrektor Szkoły Podstawowej w Mojuszu ogłasza nabór uzupełniający do Oddziału przedszkolnego dzieci urodzonych w latach 2014, 2015 na rok szkolny 2020/2021. Wniosek rekrutacyjny można pobrać ze strony internetowej www.spmojusz.pl.
Wnioski prosimy składać w dniach od 1 czerwca (poniedziałek) do 5 czerwca 2020 r. (piątek) drogą elektroniczną na adres @ szkoły: mojusz0@poczta.onet.pl . Wraz ze wnioskiem proszę o składanie zaświadczeń i oświadczeń wymienionych w kryteriach przyjęcia do przedszkola.
Ogłoszenie wyników rekrutacji nastąpi na stronie internetowej szkoły w dniu 8 czerwca 2020 r. (po posiedzeniu komisji rekrutacyjnej).
Dyrektor szkoły
Danuta Pioch
Mojusz, 22.05.2020 r.
ZARZĄDZENIE NR 11/2020
DYREKTORA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MOJUSZU
w sprawie wprowadzenia procedur bezpieczeństwa w okresie zagrożenia
COVID-19 w związku z konsultacjami dla uczniów oraz bezpośrednimi zajęciami specjalistycznymi w Szkole Podstawowej w Mojuszu
Na podstawie wytycznych przeciwepidemicznych dotyczących konsultacji w szkole, wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego, Ministra Zdrowia i Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15.05.2020 r. oraz rekomendacji dotyczących zajęć rewalidacyjnych, rewalidacyjno-wychowawczych i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego z dnia 15.05.2020 r., zarządzam, co następuje:
§ 1
§ 2
Procedury, o których mowa w § 1 wchodzą w życie z dniem podjęcia.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
UWAGA KONKURS !!!
PEDAGOG SZKOLNY SERDECZNIE ZAPRASZA WSZYSTKICH UCZNIÓW NASZEJ SZKOŁY Z KLAS I-VIII
DO UDZIAŁU
W PLASTYCZNYM
KONKURSIE PROFILAKTYCZNYM
ZASADY KONKURSU:
Klasy I- III
Przygotuj pracę plastyczną wykonaną dowolnym sposobem
i w dowolnym formacie. Temat pracy: „ Dbam o zdrowie”
Klasy IV-VIII
Przygotuj plakat profilaktyczny w formacie A3 lub większy, dowolną techniką. Temat plakatu: „ Młodość wolna od uzależnień”
Termin na wykonanie pracy: 5 czerwca 2020 r.
Prace podpisane ( imię, nazwisko i klasa) proszę dostarczyć do szkoły do sekretariatu ( Pani Marzena będzie w szkole osobiście w czwartki w godz. 10.00- 13.00) Można również przesłać pracę ( zdjęcie pracy) drogą elektroniczną: marzena.pedagog@o2.pl
A także np. zdjęcie plakatu przez Messenger.
KRYTERIA OCENIANIA:
- estetyka pracy
- związek z tematem
- samodzielność wykonania
- oryginalność i pomysłowość
Liczymy na Wasze zaangażowanie!
CZEKAJĄ NAGRODY!!!
Zapraszam uczniów klasy II i całej szkoły do konkursu.
Uczniowie klasy II wykonali autoportrety, rozpoznaj ich i prześlij prawidłową odpowiedź na adres spmojuszklasa2@wp.pl
Dla osób, które rozpoznają największą liczbę uczniów lub wszystkich czekają nagrody.
Odpowiedzi proszę przesłać do 29.05.2020r..
Pozdrawiam Weronika Sikora
„Laurka dla Jana Pawła II”
W dniu 100 urodzin Wielkiego Polaka dzieci z Punktu Przedszkolnego i uczniowie ze Szkoły Podstawowej w Mojuszu wyraziły swoją miłość i wdzięczność za Jego osobę wykonując piękne laurki.
Zapraszamy do obejrzenia filmu:
https://www.youtube.com/watch?v=vAWcot-P1Uw&feature=youtu.be
Komunikat w sprawie działalności szkół, przedszkoli, oddziałów przedszkolnych i innych form wychowania przedszkolnego od 25.05.2020r.
Minister Edukacji Narodowej rozporządzeniem z dnia 11 marca 2020r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz.U. z 2020, poz. 410 ze zm.) wyznaczył nowy okres zawieszenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych w szkołach. Zgodnie z § 2 na obszarze kraju ogranicza się funkcjonowanie m.in. szkół.
W związku z powyższym informuję, że w Szkole Podstawowej w Mojuszu do 07.06.2020r. zostają zwieszone zajęcia z wyjątkiem:
1. od 25 maja 2020r. do 07.06.2020r. uczniowie klas I-III w godzinach od 8.00 do 13.00:
- mogą brać udział w zajęciach opiekuńczo–wychowawczych w szkole,
- realizacja zajęć dydaktycznych odbywa się w ramach kształcenia na odległość.
2. od 25 maja 2020r. do 07.06.2020r. prowadzone będą w szkole zajęcia rewalidacyjne i wczesne wspomaganie rozwoju dziecka,
3. od 25 maja 2020r. do 07.06.2020r. dla uczniów klas VIII zorganizowane zostaną konsultacje z nauczycielami prowadzącymi zajęcia edukacyjne, w szczególności z przedmiotów objętych egzaminem ósmoklasisty oraz możliwość korzystania z biblioteki szkolnej,
4. od 01.06.2020r. od dnia 07.06.2020r. dla uczniów szkół podstawowych zapewnia się konsultacje z nauczycielami prowadzącymi zajęcia edukacyjne oraz możliwość korzystania z biblioteki szkolnej,
Z dniem 25.05.2020r. wznowi działalność:
1. Punkt Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Mojuszu .
Punkt przedszkolny przejmować będzie opiekę nad dziećmi w czasie od 8.00 do 13.00.
Szczegółowe zasady funkcjonowania punktu przedszkolnego określone są w procedurach, które znajdują się na stronie internetowej szkoły: procedury
Pytania należy kierować odpowiednio do szkoły na nr tel.58 684 77 50 w godz. od 9.00 do 14.00
Rodzice/opiekunowie prawni zobowiązani są do zapoznania się z procedurami, o których mowa wyżej.
Z poważaniem
Dyrektor SP w Mojuszu
Danuta Pioch
Konkursy online dla uczniów klas I-III i IV-VIII
12 maja - na facebooku ZKP www.facebook.com/kaszubi rusza konkurs dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej, a w środę 13 maja - dla uczniów klas IV-VIII szkoły podstawowej.
Szanowni Państwo,
informujemy, że od 4 maja 2020 r., w celu umożliwienia rodzicom dzieci i młodzieży uzyskania niezbędnych dokumentów do organizacji kształcenia i wsparcia ich dzieci w kolejnym roku szkolnym, przywrócono działalność poradni psychologiczno-pedagogicznych w celu realizacji zadań związanych w szczególności z wydawaniem orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego, orzeczeń o potrzebie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych oraz opinii m.in. dotyczących wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. W związku z tym prosimy o przekazanie rodzicom dzieci objętych kształceniem specjalnym, którzy chcą wnioskować o wydanie orzeczeń na kolejny etap edukacyjny informacji o możliwości składania tych wniosków, najkorzystniej za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub mailowej (oryginały dostarczać podczas wyznaczonego terminu badania).
Z poważaniem
Liliana Zaborowska
Wicedyrektor PPP w Kartuzach
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
ul. Kolejowa 17, 83-300 Kartuzy
tel. 58 736 63 74, 501 539 053
KLAUZULA INFORMACYJNA PORADNI dostępna pod adresem
W związku z rozporządzeniem MEN z dnia 11 marca 2020r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz.U. z 2020, poz. 410 ze zm.) oraz informacjami przekazanymi przez Premiera Rzeczypospolitej Polskiej i Ministra Zdrowia o możliwości uruchomienia przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych from wychowania przedszkolnego, Gmina Sierakowice mając na uwadze bezpieczeństwo i zdrowie naszych dzieci oraz pracowników szkół i przedszkoli, a także rodziców informuje, że:
- z dniem 12.05.2020r. nie zostaną otwarte ww. placówki dla których Gmina Sierakowice jest organem prowadzącym,
- prowadzone są za pośrednictwem szkół i przedszkoli analizy potrzeb w zakresie opieki nad dziećmi oraz opracowywane stosowne procedury uwzględniające wytyczne przeciwepidemiczne Głównego Inspektora Sanitarnego z dnia 4 maja 2020r.
Kolejny komunikat w przedmiotowej sprawie przedstawiony zostanie 24.05.2020r.
https://www.sierakowice.pl/aktualnosc-785-komunikat_w_sprawie_przedszkoli.html